Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Anders Brejvik i Srbi

Komentari (76) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 sreda, 27 jul 2011 16:06
Svašta
Hrišćanski fundamentalista je jedna od najvećih gluposti koje su lanirale fabrike laži.
Poput one fraze koju su govoirli mudžaheidni i ustaše "srpske komunisitčko-četničke snage".

Ne psootji hrišćanski fundamentalizam.
Postoje hrišćanski revnosnici-ziloti.

  • Oni malo filozofiraju,
    preteruju u revnosti, dotle da sredom i pektom ne ejdu orahe, lenike its, jer sadrže ulje a tada se pposti na vodi
    žive po tipiku strožijem od manstirskog,
    citiraju Svete oce,
    dele packe onima koji su grešni,
    idu u "in" crkve,


Ali, poštuju zapovesti, pa i onu "Ne ubij".
Preporuke:
25
7
2 sreda, 27 jul 2011 16:19
Saša
Izvanredan tekst.
Preporuke:
49
3
3 sreda, 27 jul 2011 16:43
Nostradamus
Veoma dobar tekst, koji odslikava stvarnost u danasnjem svetu.Autor je zaboravio ili previdio spomenuti, da slicna praksa skretanja javnog mnenja se uveliko koristila u bosni za vreme rata.Markale 1 i 2, red za hleb u Miskinovoj, masakr u Srebrenici dogovoren u kabinetu alije u Titovoj.Sve te nevine zrtve su bile kolateralna steta u ime visih ciljeva.Sa druge strane ne treba zaboraviti ni islamska divljanja povodom objavljivanja karikature muhameda. Ubistva sirom Evrope i pogromi hriscanskih zajednica sirom Afrike koja traju i danas.Ocigledna i planska islamiz acija Evrope, uz blagoslov poltronskih i kvinsliskih vlada neminovno ce izazvati slicne tragedije sirom sveta. Stotine i hiljade buducih zrtava su samo kolateralna steta zbog visih ciljeva, ili stvaranja novog kalifata, ili novog svetskog poretka.To je cena koju ce vladari iz senke rado platiti, jer njihova deca su daleko od tog haosa.
Preporuke:
36
6
4 sreda, 27 jul 2011 17:02
@Svašta (1)
Gresite.

Imaju dve kategorije patoloskoj izopacenja vere (mada bi se moglo reci da oni i nisu vernici, pa time da nema 'hriscanskog fanatizma', jer covek prestaje da biva hriscanin ako postane fanatik; to su samoo nebitne finese, vazno je RESITI problem, a ne klasifikovati ga).

Prva kategorija su oni koji misle da su strogi vernici, i do najmanjih sitnica se drze pravila ili 'pravila', ALI (i ovo je KRAJNJE KLJUCNO, i to je ono sto ih CINI PATOLOSKIM 'VERNICIMA', a ne pravim vernicima), oni ne gledaju na drugi milostivim okom, vec ih osudjuju zato sto nisu kao oni. ZNACI, ti ljudi ne jedu orahe, primera radi, a MRZE. Drugim recima, drze se beznacajnih sitnica (koje imaju smisla samo ako su neki podvig koji pomaze u veri (A NISU, jer te ljude samo pune gordoscu i daju im iluziju uzvisenosti)), a zanemaruju kljucna ucenja vere. To su oni bolesni ziloti o kojima cesto govore nase vladike.

Druga kategorija su ljudi poput koji prate izopacene dogme koje su najzastupljenije medju
Preporuke:
11
1
5 sreda, 27 jul 2011 17:06
Fristajlo
Naime, većinu sadašnjih institucija u SAD, EU i u Srbiji, kao i većinu medija kontrolišu i na njih utiču ljudi koji dolaze iz levičarskog i marksističkog miljea.

Da nije ove rečenice, rekao bih da je tekst solidna analiza Brejvikove ličnosti.
Ovako, samo mogu da kažem da je to još jedna subjektivna ocena događaja. Izmeštenost političke game u desno je evidentna svakom ko je iole politički obrazovan, a brkati totalitarizam sa idejama levice je slično kao i pobrkati Breivika sa fašizmom.
Preporuke:
12
32
6 sreda, 27 jul 2011 17:08
Jakov
Podrška muslimanima i islamizaciji na Zapadu je lažna.
Broj muslimana u Evropi još uvek nije kritičan i oni u suštini nemaju neku značajnu političku dimenziju.
To što mediji po diktatu pridaju nesrazmeran značaj broju muslimana i njihovom uticaju nije slučajno.
Muslimani mogu slobodno da rade, da se bogate, da se obrazuju, itd.
Ali u jednom trenutku (koji je relativno blizu) naći će se izgovori da budu optuženi za sva zla, za sve probleme i to ne samo u Evropi već i SAD i još nekim zemljama.
Sprovešće se takve mere represije da će SS jedinice biti u rangu humanitaraca.
Verovatno je u planu veći rat sa primenom nuklearnog ili biološkog oružja u muslimanskim zemljama a u Evropi će naći neki način da se eliminišu po kratkom postupku (neko biološko oružje koje deluje na one sa nekim dominantnim genom kod muslimana koji će biti ubrizgan ljudima kod neke budće imaginarne pandemije).
Brejvik nije usamljen i ima istomišljenike na veoma važnim položajima.
Preporuke:
15
22
7 sreda, 27 jul 2011 17:08
Observantes
Mene interesuje korelacija rangova i to posebno intrigira. Prof. dr V. Šešelj – mučenik i kontra njemu ovaj zlikovac Brejvik?
Preporuke:
14
1
8 sreda, 27 jul 2011 17:09
MP
Prosto je neverovatno da u jednoj od zemalja NATO pakta i njihovoj uzdanici u obaveštajnom radu se desi sve ovo.Sat i po ubica ide i ubija pojedinačno ljude,a za to vreme njihove bezbedonosne službe ništa ne mogu da učine(piloti helikoptera na odmoru!???).To je jedna od zemalja koja je najviše pomagala našoj armiji(ili njenim ostacima) da dostigne NATO standarde navodno najbolje na svetu(Šutanovac).Zar na njih da se ugledamo???Tačno da je naša trenutna ministarka sporta Snežana bila činovnik u našoj ambasadi u Oslu,pa potom pomoćnik ministra odbrane(valjda je otud dobila preporuke da to može uspešno da radi),ali je tačno da ja(verovatno nisam usamljen) nemam baš nikakvo poverenje u takve kadrove,pogotovo sada.
Preporuke:
30
1
9 sreda, 27 jul 2011 17:12
Observantes
Devet godina je Šešelj utamničen, za šta (bizarnim suđenjem stiče se utisak „tamnovanja za primer“. Kome kao primer? Jel to poruka srpskom narodu, valjda radi amputacije prava na odbranu od agresije bolesno udruženih)? Prof. Trebješanin je nazavao Šešelja psihopatom u javnoj emisiji na RTS-u! Brejvik, šta je to (nisam psiholog, nisam psihijatar)? Pri tome ova korelacija ima bitnu atributvnu predodređenost. Šešelj samoodbrambeno priča, vrišti preventivno u ratu (koji po definiciji egzistencijalno uozbiljuje svest a on je sav u odbrani svog naroda) a Brejvik masakrira decu usred mira. Dimenzije svesti su u pitanju a koje razdvajaju „dve sobe“ (koje se zovu: nametnut rat srpskom narodu - Šešelj, i zloupotreba mira u nesporno bolesne svrhe masovnim ubistvom dece - Brejvik). Čovečanstvo odstupa, gubi kontrolu i tu nema dileme.
Preporuke:
27
1
10 sreda, 27 jul 2011 17:14
@Svašta (2)
Druga kategorija su ljudi poput onih koji prate izopacene dogme koje su najzastupljenije medju kvazi-hriscanskim sektama u Americi, i koje nizu iz ranijih izopacenja u zapadnom hrizcanstvu. Medju njima ima onih koji Ameriku smatraju nekom izabranom zemljom, i koji Americki nacin zivota (tacnije, njihovu iluziju i mit o tom nacinu zivota) smatraju uzvisenijim, i koji delaju sirom sveta, u pokusaju da svoja verovanja 'porele' sa drugima. Te sekte su skoro bile STROGO kritikovane od strane antropologa za ono sto cine u Brazilu, gde ne samo da pokrstavaju pojedina plemena, vec im decu prisiljavaju da zaborave svoj jezik i predju na engleski, kao i da napuste sve tradicije i obicaje, jer su oni hvalem 'inferiorni' u odnosu na Americke. Znaci KLASICAN PRIMER kulturnog IMPERIJALIZMA, i POtpUNA degeneracija istinskih ucenja hriscanstva.
Pod tu kategoriju bih stavio i one koji ignorisu celu poentu hriscanskog ucenja, i koji su veru prvorili u idolopoklonstvo biblije kao knjige.
Preporuke:
11
0
11 sreda, 27 jul 2011 17:14
Observantes
Danas se devijantnost samo tumači kao realnost, "pušta s lanca", da bi se valjda restovala civilizacijska dostignuća nastala na odbrambenom humanizmu i kreativizmu. Morbidno je to animalizovanje ljudskog roda jer „najjači samo opstaju i ostaju“(Fukujama i kraj civilizacije, pazi to)? Sistematski čoveku danas otimaju koru velikog mozga koja je čoveka odvojila od životinja i dala mu svest. Radi se o tome da animalizacija čoveka danas postaje „zakon“ evolutivne stranputice onih koji su nekad bili perspektivni primati a danas „antiplanetarni vojnici“.
Preporuke:
15
1
12 sreda, 27 jul 2011 17:21
Milan Nedic
Ako se shvati da se Novi Svetski poredak sprovodi pomocu matrice dijalektickog materijalizma,odnosno pomocu kumuliranja sukoba suprostavljanjem npr. levice - desnice ,katolika-pravoslavaca,gej-strejt,centralno- regionalno,onda moramo stvari objektivno posmatrati i shvatiti kroz ovaj primer: Ako smo u nasoj subjektivnoj vizuri mi kao Srbi ugrozeni,a npr. Hrvati su agresori,onda smo mi u subjektivnoj vizuri Hrvata agresori,a oni zrtve u odnosu na nas.T.j. nas sovinizam ,nije nista ispravniji od Hrvatskog sovinizma.Nesrecu nam kuvaju u loncu Bilderberskom kreatori svetskih tokova i jednako njome hrane , sve nas obicne ljude,zadojene raznim (suprostavljenim) ideologijama."AKO BOGA NEMA,SVE JE DOZVOLJENO" F.M.Dostojevski
Preporuke:
13
4
13 sreda, 27 jul 2011 17:23
Dragoslav Pakić
Kako, bre, ovaj čovek Brejvik ne bi bio sumnjiv našim političkim analitičarima kad mu samo ime počinje baš sa ''bre''. Ono ''jvik'' na norveškom sigurno znači Srbine!
Preporuke:
21
0
14 sreda, 27 jul 2011 17:25
@Svašta (3)
Znaci, za njih biblija nije samo sveto pismo, i deo tradicije crkve koja nas vodi ka istini. Oni nemaju blagodat crkvenog usmenog predanja, i nemaju blagodat pristupa saznanjima ranijih generacija. Jednostavno NEMA nimalo bezbednosti protiv iskrivljenih ucenja i pogresnog tumacenja. To vam je kao da zelite da desifrujete znacenje recenice 'Dobar dan Dusane', a da ne znate sta znaci 'Dobar dan'.

Isto je i sa Svetim pismom. Sveto pismo je samo jedan deo celo predanja i Crkve. Samo jedno pomagalo. Svakako, postovanje 10 Bozjih zapovesti vam hoce pomoci, ali to nije kraj samo po sebi. To je nista ako se vi ne preobrazavate. Cilj hriscanskog zivota je preobrazaj, a ne postovanje 10 Bozjih zapovesti (koja jesu vazna, ali su samo deo onoga sto trebamo postici). Tu i lezi problem. Clanovi tih sekti to ne znaju. Ne posvecuje se paznja unutrasnjem, i cesto se pogresna tumacenja Svetog pisma, koja nisu u skladu sa onim sto znamo da je ispravno i hriscansko, shvataju kao 'rec Bozja'.
Preporuke:
10
0
15 sreda, 27 jul 2011 17:36
@Nostradamus
Muslimani su DALEKO manji divljaci nego ovi na Zapadu. U ostalom, na zapadu su iznikla gotovo sva najmonstruoznija ucenja i 'shvatanja' sadasnjice. Od nacizma, kulturnog imperijalizma, fasizma, pa do nasilnog ateizma (koji je nasao plodno tlo u komunizmu).

Zapadni novinari NISU imali pravo da objavljuju te crteze. Pokazali su koliko malo postivanja i kulture imaju. Pokazali su se kao pravi naslednici svojih slicno prostih i necivilizovanih predaka, koji su divljali po Aziji, Africi, i drugde. Pokazali su koliko su mali ljudi sa tacke gledista moralnog. Do te mere su dopustili da im gordost podivlja, da ne vide nimalo problema sa ismejavanjem cele jedne vere, u korist dokazivanja nekih svojih 'prava'.. Ponasaju se kao pobesneli tinejdzeri, kojima je tesno u sopstvenoj kozi, i koji nikako da se smire.

Zato ne opravdavam ono sto su ucinili. SVAKAKO divljanje koje smo videli po Bliskom istoku NIKAKO nije opravdano, niti dobro (i to vazi za svako divljastvo), ali to nista ne menja
Preporuke:
26
4
16 sreda, 27 jul 2011 17:41
Miro
Smrt jednog čoveka je tragedija, smrt miliona je statistika

(Josif Staljin)


Nebi bilo lose da prestanete vec jednom da drugu Stalinu pripisujete nesto sto on nikada nije rekao niti napisao.

Gore navedeno je napisao Erich Maria Remarque u svom delu "Crni Obelisk".

Inace tekst vezan za Brejvika je odlican!
Preporuke:
28
2
17 sreda, 27 jul 2011 17:41
@Fristajno
KAo sto rekoste, sasvim je netacno da sve kontrolisu 'levicari' i marksisticki ucenici.

U Americi su na vladi delom desnicari (mrzim ovu 'levo-desno' podelu, pa cu reci na sta mislim; mislim na ljude koji zele da amerika vlada svetom, i koji nemaju obzira prema drugima), a delom oni koji su nalik na 'nase' politicare. ZNACI, klasicni politicari, bez preteranog ubedjenja, i ponajvise zainteresovani samo za sebe.
Preporuke:
14
3
18 sreda, 27 jul 2011 17:43
Milan Nedic@fristajlo
Marksizam i jeste totalitarizam,t.j. obogotvorenje radnicke klase na celom svetu bez izuzetka,s tim sto se pokazalo da je marksizam t.j. komunizam u praksi obogaljenje radnika ,a da je meka za birokrate i centralni BURZUJSKI komitet ,olicen danas na globalnom nivou u BILDERBERG KLUBU.
Preporuke:
17
2
19 sreda, 27 jul 2011 17:51
Deda Mrazov liferant
Hrišćanski fundamentalista je jedna od najvećih gluposti koje su lanirale fabrike laži.
Poput one fraze koju su govoirli mudžaheidni i ustaše "srpske komunisitčko-četničke snage".
Ne psootji hrišćanski fundamentalizam.
Postoje hrišćanski revnosnici-ziloti.

Ovde se varate. Postoji itekako hrišćanski fundamentalizam, kao i onaj islamski i judaistički, ova reč izvorno i nema neko veoma loše značenje, mogli bi je zameniti sa "ortodoksan" ili "ultraortodoksan", eventualno. Vi ste možda poistovetili ovaj izraz sa "hrišćanski ekstremista" s tezom da toga nema. Potpuno ste u pravu da toga kod nas nema, niti je ikada bilo, ovog ima dosta na zapadu, ali ne i u našem kulturnom miljeu. To je nasleđe belog zapadnog kolonijalizma. Hvala Bogu da nam je strana velika netolerancija, ali preterivanje u verskom smislu, u smislu dogmi, svakako da nam nije nepoznato.
Također, vreme Brejvikovog napada je vrlo sumnjivo s obzirom na razvoj situacije u Libiji, i možda onmanifest nije ni napisao
Preporuke:
15
0
20 sreda, 27 jul 2011 17:57
@Jakov Prvi deo
U potpunosti ste u pravu. Sigurno, evropske zelje vecinom nisu kao Amerika ili druge zemlje u kojima je nacionalnost (vecinom) bazirana na drzavnosti, a ne na etnickoj pripadnosti (mada ni to nije potpuno tacno, jer ima rasnog komponenta u tome. Neki u, recimo Australiji, mozda misle da 'Australci' mogu biti samo belci, ili samo Anglo-saksonci). Znaci, covek moze postati deo te nacije, ili barem njegovi potomci. Ali u zemljama Evrope, izuzev mozda Belgiju i slicne (bez obzira na etnicku pripadnost, vi mozete biti 'Belgijac', ali naravno, u toj zemlji imaju 2 glavne etnicke grupe koje sacinjavaju nador, i njima ne mozete pripadati), nije moguce postati nist avise nego gradjanin. Ne mozete biti Francuz, znaci pripadnik te etnicke grupe, ako ste potomak neke druge (mada ne znam kako stvari stoje u Francuskoj. Mozda oni 'Francuz' vezuju uz 'drzavljanin Francuske'.. neznam, ali dajem primer).

E,sad, sta biva kad neka druga etnicka grupa nadbroji onu originalnu?
Preporuke:
7
0
21 sreda, 27 jul 2011 18:10
@Jakov Drugi deo
Vidite, u tome lezi problem. Sta biva kad pridosla etnicka grupa, koja je sacuvala svoju posebnost i nije se utopila u onu koja je osnovala drzavu (nije se utopila, jer mogu biti samo gradjani, recimo Srbije, a nikako Srbi (mi smo dobar primer, jer je u vecini drugih zemalja tesko razlikovati izmedju ekvivalenta reci 'Srbijanac' i reci 'Srbin', ali se i ko njih uvidi posebnost etnickog i gradjanskog))? Znate li da je u Oslu oko 10% stanovnistva muslimanske veroispovesti? Da je broj imigranata uopste u porastu, a da broj Norvezana opada. Da u oko 40% skola (i ovo je kljucno jer pokazuje sta se moze ocekivati u buducnosti) broj onih koji nisu etnicki Norvezani nadmasuje broj etnickih Norvezana?

Znaci, u pravu ste, na Zapadu politicari sve ucestalije iskoristavaju strah stanovnistva od muslimana i imigranata uopste. I, u pravu ste, dobar deo toga je strah zasnovan na laznim pretnjama, ali ipak, ima i malo istine u tome. Mislim da je kljucno za zemlju da imigraciju ne suzava samo
Preporuke:
10
0
22 sreda, 27 jul 2011 18:13
Dejan
Našao sam "Manifest" na internetu i malo preleteo po sadržaju (ima 1500 stranica, niko neće sve da pročita).

Sudeći po tekstu Brejvik nije rasista, nije nacista, nije lud.

On je prosto vrlo inteligentan i proračunat zločinac.

Njegova iskustva sa muslimanskim doseljenicima su zanimljiva priča.

U Norveškoj se izgleda dešava nešto što je u Americi uobičajena pojava - getoizacija.

Iz delova Osla sa rastućom muslimanskom imigrantskom populacijom se odseljavaju Norvežani.

Da bi malo razumeli šta je oformilo njegovu svest, moramo da zamislimo "multikulturu" gde se pomešaju ljudi iz Pakistana i Norvežani. Kulturološke razlike su ogromne.

On priča o skupljanju danka od nevernika (džizja ili harač), i kako su pakistanski adolescenti išli u akcije skupljanja "džizje" od njihovih norveških vršnjaka.

Autor je preskočio da je Brejvik proruski nastrojen.

Meni su bili čudni delovi vezani za povećanje nataliteta i cela ona "fetiš" priča o procentima plavokosih i plavookih.
Preporuke:
25
2
23 sreda, 27 jul 2011 18:20
istina
Sve cestitke na odlicnom tekstu!
Za trenutak sam pomislio da su zaista svi podlegli pritisku i drago mi je da jos postoje ljudi spremni da napisu i objave sta zaista misle.
Autor verovatno i sam zna da ce mu biti prilepljena etiketa ljubitelja fasistickih zlocinaca od strane raznih "mislilaca" posle ove analize.
Preporuke:
23
2
24 sreda, 27 jul 2011 18:20
@Jakov Treci deo
(oprostite, ne znam gde sam tacno stao..)
Znaci, bitno je da imigracija bude malo pazljivija, i da se ne primaju imigranti samo iz jedne zemlej ili samo oni koji dele jednu veru, jer se time priprema tlo za buduce probleme. Cinjenica je da nije isto dozovoliti Kinezima da doju, i dozvoliti, recimo, muslimanima. Cinjenica je da imigrantska populacija muslimanskog porekla u Zapadnoj Evropi ima daleko visociji natalitet. Cinjenica je da MOZE doci do situacije u kojoj ona bivsa vecina, i ljudi koji smatraju tu drzavu svojom tvorevinom, postanu manjina. Sta se onda desava? Pa zavisi. Moze se desiti nesto kao u Maleziji, u kojoj Malajsko stanovnistvo ima privilegije u odnosu na Indijce koji su tu neka 2 veka, ili Kineze koji su tu jos od 15. ili 16. veka. Kinezi i Indijci su zakonski gradjani druge klase, i nemaju ista prava, i to samo zbog etnicke pripadnosti. Ili se moze desiti nesto drugo. Nova vecina moze zatraziti promenu nastavnog programa, praznika, drzavne strukture, imena zemlje
Preporuke:
8
0
25 sreda, 27 jul 2011 18:29
@Deda Mrazov liferant
U pravu ste. I ja sam isto porucio gospodji/gospodinu. Tacno je da ekstremizam/fundamentalizam (koristim rec u onom steknutom znacenju, i svi mi znamo sta to znaci, a ne u onom drugom) nije odlika hriscanstva, ali to ne znaci da 'hriscanski fundamentalisti' ne postoje. Postoje I TE KAKO, ali naravno, kad covek postane fundamentalista, on prestaje da bude pravi hriscanin. S te tacke gledista moze se reci 'nema hriscana fundamentalista', ali to ne menja stvari. Bitno je resiti problem, a ne praviti neke teze i diskusije o beznacajnim finesama (vise leksickim nego finesema od verskog znacaja).

Ubijanje i ophodjenje na nacin na koji se ovaj ubica ophodio je krajnje protivno hriscanstvu, i naravno da se on ne moze naznati pravim hriscaninom. Zapravo ne mislim ni da je 'hriscanski fundamentalista', jer ne mislim da je preteran vernik (pa taman to bilo one izopacene vrste). Jos nesto, bitno je razlikovati hriscanina kao barem nominalnog pripadnika religije, i hriscanina kao ideal.
Preporuke:
5
0
26 sreda, 27 jul 2011 18:30
Dejan
Mala dopuna.

Brejvik je dosta kritičan prema "Seks i grad" mentalitetu. Tu seriju očigledno ne voli.

On greši u jednoj stvari - sunovrat evropske civilizacije nije posledica muslimana, nego dekadencije samih Evropljana.

Koliko ima neudatih žena kod nas u 30-im godinama, koliko muškaraca od 35 godina misle da "ima vremena".

Posle će nam biti kriva Amerika.

Svi moramo svojim životom da doprinosimo dobru Srbije. Jedan od elemenata jeste i to da svaki Srbin, a ne država, treba da se pobrine za povećanje nataliteta.

Imam dvoje dece, voleo bih još jedno dete da imam, ali iskreno, odvratna mi je misao da moja deca za 20 godina rade da bi "dolče vita" hedonisti sa jednim detetom ili bez dece imali penziju.
Preporuke:
25
5
27 sreda, 27 jul 2011 18:40
@Milan Nedic
Vase ignorisanje svih ovih, po vama, 'nizih' preokupacija i grupacija ljudskih, kao vera i slicno, stavljate ispod neke nevidljive i dobrim delom iluzorne masinerije koja se trudi da uspostavi novi svetski poredak. Na vasu pateticno 'obrazlozenu' teoriju o tome kako smo mi svi isti i jednako 'obmanjeni', reci cu ovo: Ne vide Srbi Hrvate kao agresore, vec vide zlodela delova Hrvata, od Jasenovca pa nadalje. Vasa konstatacija da nas los stav prema njima, zasnovan na STVARNIM ZLODELIMA, je nimalo vise pravedan od njihovog loseg stava prema nama koji se zasniva ILI NA LAZIMA, ili KAO REAKCIJA na nas OPRAVDAN los stav prema njima, nEMA logike. To je apsurdno, i nadam se da vas ne ispunjava nekim osecanjem uzvisenog znanja ili logike, jer bi to znacilo da ste potpuno obmanjeni lazju.

Da se vratim na 'novi svetski poredak' i 'nize' preokupacije i deobe: Svi koji misle da su mocnici ovog sveta u stanju da ignorisu sve nase 'nize' preokupacije, i U POTPUNOSTI se posvete nekom uspostavljanju
Preporuke:
8
2
28 sreda, 27 jul 2011 18:47
@Mialn Nedic (nastavak)
Da se vratim na 'novi svetski poredak' i 'nize' preokupacije i deobe: Svi koji misle da su mocnici ovog sveta u stanju da ignorisu sve nase 'nize' preokupacije, i U POTPUNOSTI se posvete nekom uspostavljanju novog svetskog poretka, pokazuju svoje KATEGORICKO NEPOZNAVANJE COVEKA i kako se covek ponasa, kao i ljudskih slabosti. Zapamtite gospodine, svi ovi mocnici su se rodili, svi odrastali, svi sticali znanje, svi imaju slabosti, preokupacije, interese. NIJEDAN COVEK NIJE MASINA, vec je slozeno bice. Zmesno je i vrlo opasno od vas sve prepisati nekom novom svetskom poretku, i ignorisati sve ostalo. Krajnje su opasne ove, porprilicno Srpske, ideje koje se uhvate jednog 'krivca', i ignorisu sve ostalo. Neki se late Masona, neki Vatikana.. Nije to toliko bitno, koliko je bitno, i opasno, to sto svi dele, a to je zapostavljanje svega ostalog. Sve pripisu tom jednom gotovo svemocnom organizmu, koji upravlja ostalima kao da su marionete.

BUDITE SIGURNI da nije tako.
Preporuke:
8
3
29 sreda, 27 jul 2011 18:54
@Milan Nedic (predzadnji deo)
Ovaj svet je krajnje slozen, i ne moze se objasniti samo jednom teorijom o 'novom svetskom poretku'.

Cinjenica je da u ovom svetu ima mnogo snaga koje pokusavaju da uticu, ili uticu, na desavanja u njemu. SVAKAKO, ta Bildeberg grupa je jedna od tih snaga, ali ne toliko zato sto oni imaju definitivne dogme o tome sta zele da bude ucinjeno, vec iz sasvim prirodne tendencije mocnih da se zblize, ako su dovoljno pametni da su jaci zajedno. Budite sigurni da medju njima nema zajednickog duha na bilo kom vecem nivou, osim u tome da svi zele da sacuvaju svoju moc, i da su spremni da je DELOM podele izmedju zebe, jer su shvatili da je to manje rizicno od toga da se okrenu jedni protiv drugih. Drugim recima, ima dovoljno mesta da njihov medjusobno sazivot.

Znaci, ima mnogo tih 'snaga', i nijedna niej tako jednostavna kako vi slutite. Nikad na ovom svetu nije postojala grupa ljudi u kojoj su svi u potpunosti bili slozni i istog stava. Znaci, utice i Vatikan, i ima svoje ciljeve, utice i
Preporuke:
4
5
30 sreda, 27 jul 2011 18:55
Boki
"Kada jedan pojedinac počini masakr, on je zločinac, ali kada to čine države i vojni blokovi, naročito oni koji dominiraju svetom, onda to je samo statistika. Ono što zapadni mediji i političari koji Brejvika osuđuju ne shvataju je, da su upravo oni njegovi tvorci i njihovo neviđeno licemerje."

Ovo je ključ svega da se shvati da je kolektivno ludilo daleko gore. Isto ono koje je ubilo milione u Vijetnamu Iraku Avganistanu a hiljade u Srbiji i Libiji i ko zna koliko još će ih ubiti.

U tome leži koren zla pa i ovog Brejvikovog.

Svetom vlada jedna šizofrena elita raspolućena hipijevskim pogledima šezdesetih i podmićena od strane korporacijskih monopola. Tako imamo na nedelu jednu koaliciju kulturoloških marksista i beskrupuloznih finansijera koji u ime profita ne prezaju ni od čega. Prvi im daju ideološki okvir koji pomaže da se običan narod ne seti da ima posla sa klasičnim hijenama. Zato je ova kvazilevica i gora od korporacijskog fašizma kome služi.
I kod nas i u svetu.
Preporuke:
29
1
31 sreda, 27 jul 2011 19:01
@Milan Nedic (ZADNJI deo)
Svi imaju svoje interese, svoje ciljeve, ono sto zele postici. Vatikan ima sovje ciljeve, pravoslavni imaju svoje ciljeve (ali nisu ni blizu tako ratoborni u njihovoj implamantaciji, niti su oni tako svetovni), svaka pojedinacna grupa ima svoje ciljeve, svaka grupa istomisljenika.. Zemlje su u konkurenciji. To nije dobro, jer ocito su mnoge spremne da pogaze druge radi sopstvenog interesa. Amerika ubija hiljade da bi malo produzila uzasno rasipnicki nacin zivota svojih gradjana. Ali ni ona nije slozna. u njoj ima hiljade razlicitih interesnih grupa. Neki su casni ljudi, i zele da ucine dobro. Drugi obicni profiteri. Bilo profiteri koji imaju malo obzira prema drugima u ostvarenju svojih ciljeva. Neki bez imalo grize savesti napadaju druge zemlje u cilju povecanja svoje popularnosti. Drugim recima SVASTA SE RADI! Ne zivimo u jednostavnom svetu. U njemu ima vise pravaca iz kojih dolazi priticak, i nemoze se sve pripisati samo toj grupi. Siguran sam da oni dosta kontrolisu, ali ne sve
Preporuke:
8
3
32 sreda, 27 jul 2011 19:27
Goran
Bio sam u Oslu skoro , Norvezani nam po mojoj prici sa njima zavide sto su srpski gradovi koliko-toliko homogeni, tamo je sve puno imigranata, setao sam tamosnjim ulicama i imao sam utisak da sam u Pakistanu ili nekoj arapskoj zemlji. Sva silovanja su uglavnom nad norvezankama i pocinjena su od imigranata, norveska djeca su manjina u skolama, duzna da se povinuju vecini , tj imigrantskoj djeci . Ne smiju da donesu u skolu sendvic sa salamom, da nose zastavu na majici, posto je osnova krst , sikaniraju se na jos razne nacine , to je sve donio taj melting pot u Evropi, ima tamo jos mnogo Brejvika.
Preporuke:
23
5
33 sreda, 27 jul 2011 19:37
Starac Fočo
@Dejan
On (Anders Brhevuj) greši u jednoj stvari - sunovrat evropske civilizacije nije posledica muslimana, nego dekadencije samih Evropljana.

Evo upravo čitam njegovu knjigu, oko 800. strane sam, i ja mislim da on to ne tvrdi što Vi kažete, već baš to da je u pitanju dekadencija samih Evropljanja.
Preporuke:
20
0
34 sreda, 27 jul 2011 19:43
Milan Nedic
Pogledajte ovaj intervju pa kazite da l' nije sve kontrolisano.Ko kontrolise novac ,taj kontrolise i ideologije.Ljudi su samo instrument instruiran za ciljeve vrhuske. www.youtube.com/watch?v=lDKVL8DOwnc&playnext=1&list=PL6D3575626347DD7B
Preporuke:
4
3
35 sreda, 27 jul 2011 20:21
Fristajlo
KAo sto rekoste, sasvim je netacno da sve kontrolisu 'levicari' i marksisticki ucenici.
Tačno. Nikakve veze oni sa marksizmom, još manje levicom nemaju; a sad, pogledajte kako je moj komentar dočekan...
Konfuzija obrazovanja i besomučni antikomunizam zapada proizveo je da ljudi mrze komunizam, iako im nije baš najjasnije šta je to zaista.
Ali, za svaki slučaj ga- mrze...
Milan Nedic
Marksizam i jeste totalitarizam,t.j. obogotvorenje radnicke klase na celom svetu bez izuzetka,s tim sto se pokazalo da je marksizam t.j. komunizam u praksi obogaljenje radnika ,a da je meka za birokrate i centralni BURZUJSKI komitet ,olicen danas na globalnom nivou u BILDERBERG KLUBU.
Vaš komentar mog komentara je sjajan dokaz onoga što rekoh gore...
U jednoj rečenici, napravili ste neverovatnu i komičnu fuziju nespojivih ideja; Udruženje hiperbogatih ste postavili kao nastavljače Marksove političke doktrine...
Otkad se to najbogatiji brinu za sudbinu svetskog proletarijata?
Preporuke:
7
4
36 sreda, 27 jul 2011 20:39
Vladimir Dž
Stekao sam utisak, sumirajući celokupni tekst i na osnovu komentara, da imamo posla sa:

Konzervatvnim hrišćaninom, masonom, što bi u biti trebalo da bude nespojivo, liberalnim evropejcem koji uvažava gej populaciju, voli ujedinjenu evropu, simpatiše cionistički stav prema muslimanima, spominje nas i tumara po istoriji još nekih naroda ....ali sve u svemu mrzi to što se muslimani slabo intergrišu u EU zbog toga što “kulturni Marksisti” nisu sposobni da to sprovedu.

Ovaj teskt samo potvrđuje moj pređašnji sud, iznetim u predhodnom tekstu, da imamo prosec narastanje, evolucije i rađanja prvih primeraka novih terorista: pominjare – splačine. Dekadencija Evrope uzima nove forme i rađa nove hibride nepoznate našoj istoriji.

I zamolio bi autora da nas mane te priče, paradigme, levica protiv desnice, već je u pitanju narod protiv globalista.
Preporuke:
9
4
37 sreda, 27 jul 2011 20:48
Milan Nedic@fristajlo
Pogledajte intervju koji sam postavio u kome gospodin Saton na vrlo argumentovan nacin dokazuje da je Oktobarsku revoluciju finansirala bankarska lihvarska elita sa Wall street-a ,odnosno da im je trebala komunisticka revolucija u Rusiji da bi sprecili razvoj Carske Rusije koja bi za neku godinu prestigla USA.Komunizam,Nacizam i Kapitalizam su ideologije nastale u istoj kuhinji.
Preporuke:
10
2
38 sreda, 27 jul 2011 21:26
@ (Milan Nedic@fristajlo)
Opet vam porucujem, kao i u ona 4 komentara upucena vama, da se suvise upustate u bajke i kvazi-istine, i suvise malo paznje posvecujete vidljivim istinama.

Jako je mala verovatnoca da su bankari za Vol strita to ucinili, i precenjujete americke sposobnosti iz tog vremena. A i gresite u analizi da je Carska Rusija za koju godinu mogla preteci Ameriku. Carska Rusija je pretrpela katastrofalan poraz na rukama Japanaca, prodala Aljasku i.t.d. Carska Rusija je imala OGROMNE probleme u drustvu, i dobar deo stanovnistva joj je gladovao. To su komunisti, sa divljakom Lenjinom na celu, iskoristili, jer jer politika Carske Rusije u to doba bila katastrofalna. Car se povukao van prestonice, i dobrim delom je ignorisao probleme, i nije skoro nista cinio po pitanju vodjenja drzave. Pomirite se sa tim da je Carskoj Rusiji, kad tad, pretila propast. A i sa cinjenicom da Ameika tog doba nije jos bila tako veliki igrac.
Preporuke:
4
7
39 sreda, 27 jul 2011 21:37
@Fristajlo
Upravo, doticni mesa pojmove, i toliko je kontradiktornih doktrina i teorija pomesao u jedno, da je rezultat jedna obicna splacina.

To izrasta iz cinjenice da on ignorise ove, po njemu, manje bitne podele i snage u drustvu, i sve pripisuje nekom tajanstvenom fantomskom udruzenju koje nastoji da uspostavi novi svetski poredak. To su obicne gluposti, i kontradiktorne su ljudskoj prirodi. Cinjenica je (ili najvise verovatno) da u ovom svetu ima VISE centara moci i snaga; CInjenica je da mnoge zemlje nastoje da uspostave hegemoniju, i/ili obore hegemoniju drugih; Cinjenica je da su neki postaknuti patriotskim, neki fasistickim i imperijalistickim, neki finansijskim, neki licnim, neki kolektivnim, neki moralnim. A sto se tice one grupe mocnika, apsolutno je tacno da ono sto cine predstavlja neku teznju ka kontroli ili mozda cak i uspostavljanju novog poretka, ali cisto sumljam da je ono sto imaju zajednicko ista vise od njihove pohlepe i zelje da zadrze moc.
Preporuke:
3
6
40 sreda, 27 jul 2011 21:38
Dejan
@ Starac Fočo

Nisam ulazio u detalje, za manifest je predugačko.

Oslabljeni organizam nešto mora da napadne.

Rekao bih da se nađe varvarin za svaku dekadenciju.

Mislim da je on na liniji da se svi muslimani proteraju iz Evrope.

To nije rešenje problema kako ga on vidi, jer bi sa gomilom "seks i grad" 35+ polu-baba devojaka i omatorelih dečaka opet cela Evropa stala pod jednu šljivu za 50 godina.

Da je nas Srba 20 miliona svi problemi bi bili rešeni.

Mada moram da priznam da su citati Srđe Trifkovića i Roberta Spensera korisno znanje.
Preporuke:
10
0
41 sreda, 27 jul 2011 21:47
Vladimir Dž
@Milan Nedic - U pitanju je Prof Antony C. Sutton - Wall Street, Hitler i Sovjeti. Kad ukuvate u pretrazivac.
Preporuke:
2
1
42 sreda, 27 jul 2011 21:49
@Vladimir Dž
Upravo. Splacinari i dusevni mutanti.. Doticni je verovatno samo pokusao da spoji sve odlike sadasnje Norveske, koje su po njegovoj volji, i naspram toga video muslimane, i od njih napravio predmeet mrznje. Takve mutantne dogme su obicno odlika ljudi koji nisu u stanju da potpuno shvate da su ti delici njohove mutant-filozofije medjusobno nespojivi..

Najzdravije je ne razmisljati o ovim bolesnim izdancima Zapadnog drustva. KAkvo drustvo, takvi i izdanci. Nije normalnim ljudima moguce pojmati sve nove i nijanse izopacenosti koja tamo nastaju. Jednostavno napara mozak.
Preporuke:
4
2
43 sreda, 27 jul 2011 21:49
Lovro
Norveški terorista je zasigurno inspiraciju crpio djelom i iz srpskih zločina po HR i Bosni!
Tip je zadivljen monstruoznošću Karadžića.
Pretpostavljam da mu je bila i inspirativna izjava Biljane Plavšić koja je pravdajući genocid nad Bošnjacima izjavila da su oni "genetski deformiran materijal" i da ako je potrebno da izgine pola Srba dok ih ne unište, barem će ostatak polovine živjeti slobodno.
Eto, i ovaj norveški teorista je žrtvovao nekoliko desetina svojih sunarodnjaka kako bi iskazao svoju islamofobiju!
Preporuke:
5
30
44 sreda, 27 jul 2011 21:51
teofil
Izvanredna analiza. Neverovatno kako kod nas niko tj. domaći mediji i tzv. eksperti ne mogu da se otkače od klišea i za sve imaju istu vizuru. Velika hrabrost treba da se sve ovo izloženo i valjano podupre dokazima (sve sam proverio)i potpiše punim imenom, uz rizik da bude etiketiran od neistomišljenika. Moje čestitke i na tome.
Preporuke:
12
5
45 sreda, 27 jul 2011 22:00
@Goran Isto se govori i za Srbe, Grke i.t.d. Samo manje jer su sad glavni krivac muslimani, Kinezi...
APSOLUTNO niste u pravu. NIJE tacno da su svu nesrecu doveli migranti (a migranti su i SRBI, dragi Grane!), niti je tacno da sva silovanja pocinjavaju ne-Norvezani. To je samo jos jedan primer Zapadnog rasizma, i njihove umisljene superiornosti, bilo moralne, bilo kulturne, nasuprot dokazima u protivnom. Zasto vama smeta sto Oslo izgleda 'kao neka Arapska zemlja'? Sve sto tu vidim je vas rasizam, sto iz cinjenice da to postavljate kao nesto negativno, a sto iz cinjenice da oni NISU Arapi.
Cinjenica je da migranti/stranci cine 26% stanovnika Osla, ali samo jedno trecina od toga su muslimani. Laz je i podvala reci da stranci nadbrojavaju Norvezane u SVIM skolama, jer je tako samo u 40% skola, i to ukljucuje SVE strance, a ne samo muslimane.

Da, vole se svi zaliti na migrante, ali koji Norvezanin bi cistio ulice i toalete. 'Uzimaju nam poslove', kazu oni, ali koji od njih ima potrebne kvalifikacije i/ili zeli taj posao. Ima nepravde sa obe strane, i nije tako crno na belo.
Preporuke:
12
9
46 sreda, 27 jul 2011 22:56
Goran
Srbi su obicno visokostrucni kadar i zivi apsolutno mirno i nema nas u velikom broju, za razliku od muslimana . Ja sam vidio sve svojim ocima, projekt globalista se urusava, ne mozes nametati domicijelnom stanovnistvu cinjenicu da moraju biti manjina u rodjenoj drzavi. Takodje je cinjenica da ti imigranti, tj muslimani, da nebi tu uracunali Srbe, stoje iza velikog broja silovanja, kradja, ubistava, ali se to zataskava, zaboga to bi znacilo da melting pot i nije bio bas uspijesan. Zar to nama ne rade na Kosmetu.
Preporuke:
11
4
47 sreda, 27 jul 2011 23:30
Starac Fočo
@Dejan
Shvatam šta govorite. Ja se u tome sa Vama skroz slažem. Evo napredovao sam dalje sa čitanjem, i interesantnije bi mi bilo da se Brejvik više fokusirao na taj aspekt koji Vi spominjete. Međutim, koliko zaključujem iz čitanja, ipak je njegova teza da se Islamu, kojeg on vidi kao glavnog neprijatelja, može suprotstaviti jedino "otrežnjenjem" hrišćanske evrope (i to svehrišćanske; ovde moram skrenuti pažnju da ima poprilično zdrav stav, za jednog zapadnjaka, prema pravoslavnoj evropi) i njenim izbavljenjem iz te dekadencije. On vrlo jasno i nudi korake ka toj revitalizaciji evropskog društva. Jedino, kao što sam rekao, više se bavi analizom spoljnog neprijatelja nego što bih ja voleo, ali to jeste jedan efikasan način otrežnjivanja. Dok je sve bajno i krasno, dok se neposredna pretnja ne vidi, nema mnogo volje za napredak i preporod. Sa druge strane, ako se pretnja prekasno vidi, može se desiti da nema više vremena za reagovanje. Zato je ova njegova knjiga jedno od vrlo korisnih i dobrih štiva na tu temu
Preporuke:
7
0
48 sreda, 27 jul 2011 23:54
Svašta
Nekoliko komentatora je malo repliciralo sa mnom.
A zapravo tvrdimo isto.
Ti "hrišćanski fundamentalisti" su zapravo obični fariseji.
I oni, i sve kad bi hteli da prekrše zapovest Božiju "Ne ubij", teško da bi to uradili: Suviše su lenji i komformisti da bi to radili.

Znači, sve rečeno se odnosi na hrišćane-Srbe.

A vi ste imali u vidu hrišćane Amerikance.

E, tu se razlikujemo, Je, po meni, u USA uopše enma hrišćana. Nestali su 60-ih, sa pojavom roka i svih onih, prividno benignih pokreta...

Na zapadu je već počeo progon hrišćana.
Poljak Boruč, golman, upozoren ne od strane fudbaskih bosova, nego od policije, da se ne krsti pre penala.
Devojka na aerordoumu ostala bez posla zbog priveska sa krstićem.

A u Srbiji, svaki hrišćanin nije fundamentalista, nego eksremista, desničar, huligan itd..
Preporuke:
9
0
49 četvrtak, 28 jul 2011 00:10
Fristajlo
Pogledajte intervju koji sam postavio u kome gospodin Saton na vrlo argumentovan nacin dokazuje da je Oktobarsku revoluciju finansirala bankarska lihvarska elita sa Wall street-a
Sve i da jeste tako- zar i posle 100 godina od tada, i 20 posle pada "komunizma" postoji iko razuman koji će se za jučerašnje brljotine zapada, koji nikad nije bio komunistički, vaditi na komunizam? Kakve veze komunizam ima sa dekadencijom zapada i religijskom "tolerancijom" koja je Breivika dovela do toga da uradi šta je uradio?
Krajnje je vreme da desnica počne da razmišlja gde je ona sama zabrljala, i da prestane sa optuživanjem komunizma i šutiranjem u njegov leš. Ako ništa drugo, već je po malo postalo dosadno.
Preporuke:
8
2
50 četvrtak, 28 jul 2011 00:26
@Vladimir Dž
"I zamolio bi(h) autora da nas mane te priče, paradigme, levica protiv desnice, već je u pitanju narod protiv globalista."

Podela na levicu i desnicu se poklapa sa podelom na "narod protiv globalista".Desnica je ta koja zastupa narod.
Preporuke:
7
2
51 četvrtak, 28 jul 2011 02:44
Boki
Zanimljivo da ni u stvarnom ni u virtuelnom srpskom svetu ne možemo da budemo pošteđeni propagandnih laži komentatora kao što je ovaj 'Lovro' koji svoju laž i očiglednu mržnju dižu na nivo razloga za svoje disanje.
Preporuke:
14
1
52 četvrtak, 28 jul 2011 07:16
Angel
Savremeni svet pod vodstvom velikoposedničkog mentaliteta (čitaj trećeklasnih ljudi vrlo prizemnih sklonosti i pogleda na svet - koji često pređu i u podzemne) sasvim izvesno sve dublje tone i uvodi svet u jedno pakleno stanje. To drugačije sa takvim mentalitetom ne može biti. Jednostavnoje suprotno osnovnim principima života i postojanja; a takonešto je unapred osuđenona propast. To je samo pitanje kada, i uz koliko sasvim nepotrebne patnje.
Preporuke:
3
0
53 četvrtak, 28 jul 2011 09:10
Ićo
Ljudi, shvatite da su religije ništa drugo nego zloupotreba planeta na život na Zemlji, a u cilju vladanja čovekom. Stara srspka vera je i danas svojim glavnim elementima prisutna u narodu, i to je jedino što nas čuva i održava u životu. Evo, npr. kako je stari Srbin Pitagora shvatao neke stvari:

Pitagora zove broj sedam brojem nevinosti, jer je to prvi broj koji nije ni generisan niti je stvoren, niti može da bude podeljen na dva jednaka dela. On ne može biti proizveden bilo kojim ponovljanjem brojeva, niti sam po sebi može biti proizveden dupliranjem nekog broja, niti može biti napravljen deobom od onih koji su u granicama od deset, što je prvo ograničenje brojeva, a samim tim i sedmi broj je bio svet, nosio je ime Palas Atene. Pitagora je definisano Boga kao Živuću i Apsolutnu Istinu obučenu u Svetlost. U religiji je ovaj broj duboko poštovan, to je broj zakletve među Jevrejima, tako da, kada je Avram napravio savez sa Avimelehom dao mu je sedam jaganjaca kao svedočanstvo.
Preporuke:
2
3
54 četvrtak, 28 jul 2011 09:14
Brka
@Dejan
U mnogim zemljama kada drugačije misliš ili se ne slažeš sa nekim stavovima odmah ti prilepe da si proruski nastrojen.
Ako u Srbiji kažeš da ima komrumpiranih političara u vladajućim strankama onda si odmah proruski čovek jer su oni zaboga EUropejci (korumpirani su po EU standardima.
Zapadna društva nisu (ili su sve manje) "šarena" ona su sve više crno-bela. Ili si sa nama ili si protiv nas. To je moto mnogih grupa. Ako si sa nama ima da radiš kako mi kažemo a ako nisi ima da te nema.
Priča o levici i desnici je izlišna jer prvo treba navesti definiciju levice i desnice. Čitajući članke učenih ljudi po tom pitanju konstatovao sam da ti pojmovi danas nemaju smisla jer su kod različitih ljudi ispunjeni različitim sadržajima.
U svakom (ili u većini) vrednosnom sistemu danas kome ljudi pripadaju imate elemente levice i desnice od pre 50 godina. Razvrstavanje je potrebno da bi smo se snašli u klasifikaciji stavova ljudi ali danas je to veoma teško. Pogotovo na Zapadu.
Preporuke:
5
0
55 četvrtak, 28 jul 2011 09:19
Ićo
Sedmog dana, Stvoritelj se odmorio od svojih dela, to je dan koji Mojsije naziva Sabat, to je dan odmora. Kroz Stari i Novi Zavet broj 7 vidimo zapisan mnogo puta, i ključevi misterije Apokalipse se razumeju i razotkrivaju kroz broj sedam. Za broj sedam je vezano mnogo moći kako u prirodnim stvarima tako isto i u svetim stvarima i ceremonijama, pored toga imamo sedam dana, sedam planeta, sedam Plejada koje predstavljaju sedam Atlasovih kćeri, šest vidljivih i jedna sakrivena, sedam godina sveta, sedam promena čoveka, sedam slobodnih umetnosti među mnogim mehaničkim, sedam boja, sedam metala, sedam čakri…

U Inteligibilnom svetu ima sedam Anđela koji stoje pred licem Boga.

Na Nebesima ima sedam planeta – Saturn, Jupiter, Mars, Sol, Venera, Merkur i Luna. Po njima su i dani u sedmici dobili imena.

U paklenom svetu ima sedam staništa Prokletih.

Ima sedam tonova u svakom glasu, ljudskom i instrumentalnom.
Preporuke:
2
2
56 četvrtak, 28 jul 2011 09:20
Ićo
U prvih 7 godina, se menjaju zubi.

U drugih 7 godina se u čoveku rađa mogućnost emitovanja plodnog semena.

U trećih 7 godina, čoveku raste brada kao muškarcu.

U četvrtih 7 godina, njegova snaga dostiže svoj maksimum.

U petih 7 godina je čoveku vreme za brak.

U šestih 7 godina, čoveku najviše visine inteligencije stižu.

U sedmih 7 godina, čovek dostiže zrelost razuma.

U osmih 7 godina, čovek dostiže savršenstvo oba.

U devetih 7 godina, čovek stiče jasnu pravičnost i blagost, strasti postaju nežne.

U desetih 7 godina, kraj poželjnog života.

Solon Atinski Zakonodavac kao i Hipokrat koji je bio lekar, takođe su koristili ove 7 godišnje podele života.
Preporuke:
2
2
57 četvrtak, 28 jul 2011 09:25
Ićo
Neki filozofi su rekli da naše duše imaju 7 ognjišta u materijalnom telu.
Telo ima sedam očiglednih delova, glavu, grudi, stomak, dve noge i dve ruke.
Postoji sedam unutrašnjih organa, želudac, jetra, srce, pluća, slezina i oba bubrega.
Vladajući deo, glava, ima sedam delova za spoljašnju upotrebu, dva oka, dva uha, dve nozdrve i usta.
Ima sedam stvari: vid, telo, interval, veličina, boja, pokret i stalnost.
Postoji sedam modulacija zvukova glasa: akutna, duboka, vibrirajuća, gruba, umiljata, duga i kratka.
Ruke čine sedam pokreta: gore i dole, desno i levo, napred i nazad, i kružne.
Postoji sedam pražnjenja: suze iz očiju, sluz iz nozdrva, pljuvačka, sperma, dve izlučevine i znoj.
Savremena medicinska saznanja potvrđuju drevnu izreku da je u sedmom mesecu rođeno ljudsko potomstvo održivo.
Menstruacija teži da se pojavi na svake četiri nedelje od po sedam dana, a svakako je povezana sa Mesecom na okultni način.
Lira ima 7 žica, koje odgovaraju planetama.
Preporuke:
2
2
58 četvrtak, 28 jul 2011 09:26
negativna selekcija
nemrljiv raskol,razdor i asimetrija u znanju izmedju ljudi koji se pozivaju na javne servise i ljudi koji reflektuju na ovakvim mestima....strašno!lako je napraviti ozbiljan izraz lica,to svi znamo!,ali ozbiljno se poduhvatiti razmišljanja...to je već mnogo zahtevniji poduhvat refleksije!
Preporuke:
2
0
59 četvrtak, 28 jul 2011 09:30
Ićo
Čiste zveri su primljene u Nojev kovčeg u sedmorkama, dok nečiste samo u parovima.

Goti su imali 7 božanstva od kojih dolaze naša imena o danima u nedelji, Sunce, Mesec, Tuisco, Votan, Tor, Friga, Seatur, koji odgovaraju i planetama.

Apolon, bog Sunca, imao grčko ime Ebdomaios – Sabat, sedmostruko.

Persijski Mitra, Bog Sunca, imao je broj 7 kao svoj sveti broj.

Sedam mudraca Grčke su bili:

Bijant, koji je rekao: “Većina ljudi su loši,” 550 godine pre nove ere.

Hilon iz Sparte koji je rekao “Razmislite o kraju”, 590 godine pre nove ere.

Kleobul – Cleobūlos “Izbegavaj krajnosti” 580 godine pre nove ere.

Perijandar je rekao “Ništa nije nemoguće istrajnome” 600 godine pre nove ere.

Pitak – Pittacus “Znaj kada je tvoja prilika”, 569 godine pre nove ere.

Solon je rekao “Spoznaj sebe” 600 godine pre nove ere.

Tales – Thāles je rekao “Jemstvo je propast” 550 godine pre novo ere.
Preporuke:
2
2
60 četvrtak, 28 jul 2011 09:34
Ićo
Nakon rođenja 7 čas odlučuje da li će dete živeti, nakon 7 dana vrpca otpada, za dva puta po 7 dana bebine oči počinju da prate svetlo, za triput po 7 dana beba okreće glavu, za 7 meseci beba dobija zube, za dva puta po 7 meseci beba čvrsto stoji, za triput po 7 meseci beba počinje da govori, nakon 4 puta po 7 meseci beba hoda snažno.

Nakon 7 godina, zubi se drugi put pojavljuju.

Nakon 14 godina dolaze generativne moći. Nakon 21 godine kosa muškosti je kompletna.

Nakon 28 godine mi prestajemo da rastemo, u 35 dostižemo najveću snagu, u 49 je najveću diskreciju, a u 70 godini je prirodni kraj života.

Mesec prolazi kroz faze od 7 dana: porasta, punog, smanjenja i obnavljanja.
Preporuke:
1
4
61 četvrtak, 28 jul 2011 09:37
Ićo
Naaman je naredio Eliši (Adeptu) da se sedam puta zagnjuri u reku Jordan, da bi se očistio od gube.

Zlatni Svećnjak sa Sedam Grana bio je značajan simbol ukras unutar šatora Mojsija, Egzodus XXV. 31.

Zapazi da ima sedam godina za Pokajanje; 7 crkava Azije ili Assiaha, 7 Anđela sa trubama, 7 sedmostrukih svećnjaka na Svetim Mestima, 7 pečata, 7 truba, 7 kraljeva, 7 hiljada pobijenih, 7 čaša gneva treba da se izlije jer 7 je tempo Apokalipse. 7 članova čine Masonsku ložu savršenu, mada 5 mogu da drže jednu.

Fransis Baret, u svom Magusu katalogizuje 7 ptica, riba, životinja, metala, kamenja i konstitutivnog delova tela.

Rečeno je da sedam otvora lobanje može da korespondira sa sedam planeta.

Postoji sedam stepeni u orijentalnom Redu Sikha i Sat Bhai – 7 braće, ali postoje izvesne sumnje u Brahmaničku autentičnost imena ovog Reda, koji je uveo J.H. Lorens Arčer.
Preporuke:
1
3
62 četvrtak, 28 jul 2011 09:41
slobodan 50
nisam siguran, da znam, koliko ima kilometara do norveške.u vreme modernih komunikacija, to kao i nije ni važno.ali meni je mnogo važnije od norveške, što za ceo jug centralne srbije, postoji samo JEDAN APARAT za detaljnu dijagnostiku zdravlja građana ostatka srbije.neko će reći da je vreme loše za odlazak na adu, ali je daleko više građana srbije, koji i neznaju kakva je vremenska prognoza.osećaju teskobe, ali im ne pada na pamet, da se pitaju zašto se menja vrh teniskog saveza, kada je prvo na svetu?međutim, ono se menja.šta se ne menja u srbiji?ne menja se vlast, iako nije prva na svetu.nema sednice parlamenta, jer su članovi iste, kao humani ljudi, skapirali, da je tako šteta manja po blagorodnu zemlju srbiju, koja jedino nema protivgradne rakete, sve ostalo ima, a najviše tuge i nesreće, pogotovu malobrojni srpski seljaci, kojima je rod uništen.međutim, oni nalaze utehu u tenisu.navijaju za noleta ne pitaju zašto je norvežan toliko bitan.aparata za dijagnostiku u norveškoj ima...
Preporuke:
7
0
63 četvrtak, 28 jul 2011 09:52
Ićo
7 je darova Duha Svetoga, Isaija XI. V. 2, to su Mudrost, Razumevanje, Promišljenost, Snaga, Znanje, Pobožnost i Strah od Gospoda.

7 spavača u Efesu, u skladu sa monaškom legendom su bili hrišćani koji su se skrivali u pećini od progona Deciusa – Decije u trećem veku, oni su padali u trans i spavali 200 godina. Oni su se probudili u 447 godine nove ere i otišli do cara Teodosija II, i oni su ga ubedili u istinu života posle smrti. Uradeći to, vratili su se u pećinu da spavaju do Strašnog Suda.

7 šampiona hrišćanstva su Sveti Đorđe za Englesku, Sveti Denis od Francuske, Sveti James od Španije, Sveti Andrija od Škotske, Sveti David od Velsa, Sveti Patrik od Irske, i Sveti Antonije od Italije.

Sedam je znak Saveza između Boga, koji je Trojedini, i Čoveka, koji je Kvarternarni – Četvorostruki. W.F. Shaw.
Preporuke:
3
4
64 četvrtak, 28 jul 2011 10:56
Bivši levičar @ Fristajlo
Konačno se ispostavilo da levica zastupa interese nekog nepostojećeg "svetskog radnika". Odbijanje da prizna primat, ili bar važnost nacionalnog, dovelo je levicu dotle da je u svim sadašnjim potresima na svetskoj sceni - političkim, socijalnim, geostrateškim - bila na pogrešnoj strani. Opsednutost internacionalizmom dovela je levicu dotle da podržava najočiglednije imperijalističke pohode kao što je bombardovanje Srbije.

Bez mnogo teoretisanja to prepoznaju i radnici. Posledica toga je osipanje tradicionalnog glasačkog tela levih partija i činjenica da radnička klasa sebe prepoznaje u programima desnih partija nacionalno utemeljenih, koje jedine brane njene interese.
Preporuke:
9
2
65 četvrtak, 28 jul 2011 13:18
Prokiso_Đuveč
Fenomenalno! Bravo, bravo G.dine Anđelkoviću.
Preporuke:
8
2
66 četvrtak, 28 jul 2011 15:02
Dag
Kulturno levičarenje u spoju sa ekonomskim desničarenjem, to je taj himerični hibrid neoliberalizma koji inicira nove forme terorizma. Odlična analiza jedne istorijske situacije i još jednog medijskog blic kriga protiv tradicionalista. Čestitam autoru!
Preporuke:
7
1
67 četvrtak, 28 jul 2011 15:04
Sceptical Bystander
Ako bi sam Brejvikov zlocin bio dokaz njegovog ludila, svaki zlocinac bi se mogao smatrati psihicki bolesnim, a znamo da je to veoma retko slucaj.

Iz srpske perspektive je mozda teze razumeti Brejvikov gnev kojim se obrusio na podmladak levicarske vladajuce partije, ali evropski levicari su ti koji su otvorili sirom evropske kapije za nekontrolisano doseljavanje, a ime multikulturalizma zagovaraju "slobode" doseljenika da nose burke, da imaju istovremeno vise od jedne zene, a iznad svega "slobodu" da preziru i mrze narod medju kojim zive i njegovu kulturu.

Brejvik je mogao da postavi bombu i u nekoj dzamiji pre neki mesec, u maju, norveski imam Al Bukhari je pozivao na odsecanje glave svima onima koji ne postuju Ramadan) sa mozda istim ishodom po broju poginulih, ali ocigledna namera je poruka norveskim levicarima koji ne samo da drmaju u akademiji, vec i u vlasti, cime najdirektnije uticu na sudbinu norveskog naroda i evropske civililizacije.
Preporuke:
10
0
68 četvrtak, 28 jul 2011 15:17
Drago
{"Cilj ovog teksta je sistematsko opovrgavanje tvrdnji da je Brejvik ludak, fašista"}Pisac texta ,ocigledno desnicar,na svaki nacin pokusava da spere ljagu sa desnice.Zasto autor texta izgleda pokusava da odbrani fasizam,time sto pokusava da predstavi Brejvika kao nefasistu?"Nije fasista",a Brejvik se tako izjasnjavao?Obavezno desnicarski autori pocinju text sa nekom potencijalnov izjavom nekog komuniste(Staljina),koja nikada nije zabelezena,vec se pominje samo u zapadnjackoj propagandi.Brejvik jeste fasista,jer fasizam jeste na desnoj strani,bez obzira koliko desnica ne bi htela tako da bude.Kako to da Brejvik za desnicare nije fasista,ali oni iz umerene Radnicke partije,jesu svi od reda gomila komunjara.Brejvik je produkt decenijske desnicarske politike koja se vodi po Evropi i svetu.To se moze videti i po komentarima u mnogim listovima,gde se on pokusava na neki nacin opravdati od strane desno nastrojenog glasackog tela Srbije.Cak se ide toliko daleko,da su same zrtve krive,ne ubica
Preporuke:
2
10
69 četvrtak, 28 jul 2011 18:39
aleksandar ilic
čovek je marketinški genije. ubio je sve te ljude da bi izreklamirao svoj manifest.
Preporuke:
3
5
70 četvrtak, 28 jul 2011 18:40
@Drago
"Brejvik je produkt decenijske desnicarske politike koja se vodi po Evropi i svetu."

Poslednje tri decenije u Zapadnoj Evropi su NA VLASTI bile pretežno socijaldemokratske partije.
Preporuke:
7
4
71 četvrtak, 28 jul 2011 23:44
Ružičasti panter
Kod nas je malo poznato da je Norveška 1934. donela zakone o čistoti rase po ugledu na nacističku Nemačku. Tzv. eugenične zakone koji su predviđali prinudne sterilizacije za građane koji vlastima nisu izgledali dovoljno arijevski, donele su u periodu između dva rata Švajcarska (1928), Danska (1929), Norveška i Nemačka (1934), Finska i Švedska (1935) i Estonija (1937).
Preporuke:
4
0
72 petak, 29 jul 2011 09:16
Sajber Mileva
Pogledajte vesti: U Britaniji postoji 25 šerijatskih zona. Ljudi lepe plakate na kojima piše: Ulazite u šerijatsku zonu, pazite šta radite...

http://www.glassrpske.com/vijest/12/svijet/61236/cir/Proglasili-uvodjenje-serijata-u-Ujedinjenom-kraljevstvu.html

Da ne bude da su to dezinformacije Dodikove velikosprpske štampe, desnih ekstremista i hrišćanskih huligana, ima to i na englsekim emdijima:
http://intellicept3.blogspot.com/2011/07/london-now-has-shariah-zone-while-al.html

http://www.abigmessage.com/uk-sharia-controlled-zones.html

ili samo proguglate "shariah zone"
*
I sad zammilsite: nekom sumanotom Englezu bude toga preko glave, napravi neko grdilo i odmah ga povežu sa Srbima..

Smešno ili tužno, pitanje je sad...
Preporuke:
2
1
73 petak, 29 jul 2011 14:48
Mladen Schwartz
Vrlo dobra analiza. Dobar deo onoga ste rekli što je o ovoj temi istinito.
Preporuke:
3
2
74 petak, 29 jul 2011 20:40
Fristajlo
Bivši levičar
Odbijanje da prizna primat, ili bar važnost nacionalnog, dovelo je levicu dotle da je u svim sadašnjim potresima na svetskoj sceni - političkim, socijalnim, geostrateškim - bila na pogrešnoj strani. Opsednutost internacionalizmom dovela je levicu dotle da podržava najočiglednije imperijalističke pohode kao što je bombardovanje Srbije.
Ovo je vrlo blizu istine, priznajem; no, da bi bilo potpuno istinito, treba proveriti koliko je se ta "levica" zaista držala nekih od osnovnih principa leve ideje. Moje je skromno mišljenje da je ta "eurolevica", odnosno razne laburističke partije, socijal-demokratske i srodne im samo razvodnjena ili potpuno dezorijentisana srednja klasa, koja je koketirala sa nekim idejama levice, ne udubljujući se u suštinu. Nije tu nikad bilo istinski levičarskih principa, već samo komotnog manipulisanja u eri blagostanja. Pri prvim problemima, prava priroda kapitalizma zbrisala je svu tu "levicu" kao mrve sa stola...
Preporuke:
2
0
75 petak, 29 jul 2011 21:43
Mikula
Ta podela na levicu i desnicu danas je potpuno besmislena. Niti je levica levica, niti je desnica desnica.

Ovde se radi, a to vam pričaju već 20 godina, o "novom svetskom poretku", to znači da se radi o borbi za "životnim prostorom", zbog čega su izbijali svi svetski ratovi.

Da li se sećate da je pred bombardovanje Srbije Klington optužio Srbe da su izazvali oba svetska rata? Poenta je bila prećutana, a ona je jasna, "optužićemo Srbe i za izazazivanje trećeg". Zato je tolika medijska i svaka druga hajka na Srbe.
Preporuke:
1
0
76 nedelja, 31 jul 2011 05:04
Senka
Sta bi vi tek pisali da ste na mjestu Australijanaca?
Naime , Breivik je posvetio posebnu paznju australijskim politicarima i politici. Dobro ih je nahvalio u svom dokumentu (blueprint od 1 500 strana)sto se tice politike prema imigraciji muslimana , o davanju inicijative bijelim zenama za radjanje vise djece , o kontroli granica ,sve najbolje napisao o bivsem primeministru Howardu .Trazio je preko interneta kontakte sa desnicarskim organizacijama u Australiji...

Lovro kao pripadnik naroda koji je izvrsio genocid - totalan i uspjesan nad drugim narodom ( srpskim narodom ) je zadnji koji se na ovu temu treba javljati. I svaki puta nek prvo pogleda u svoje dvoriste pa tek onda nek kritikuje druge.

Ovaj Trebjesanin sve vise i vise postaje karikatura od javne licnosti. Norvezani uzeli tim strucnjaka da odredi jel Breivik lud ili nije a ovaj nadri-psiholog vidio izdaleka dao dijagnozu i jos se naziva nekim strucnjakom iz psihologije.Ko ga uopste vise i pita ?
Preporuke:
4
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner